نامه نگاری

ساخت وبلاگ

چيدمان قاب عکس

نصب و چيدمان قاب روي ديوار و انتخاب شکل و حالت مناسب آن در دکوراسيون داخلي هنر مهمي است. بي‌اغراق مي‌توان گفت که عده کمي از افراد هستند که سليقه و درک درستي از نصب قاب‌هاي مناسب روي ديوار دارند. خبر خوب اين است که اين هنر کاملا يادگرفتني است. در اين مقاله از روش‌هاي مناسب نصب و چيدمان قاب روي ديوار براي داشتن فضايي زيبا دلنشين مي‌خوانيد. با ما همراه باشيد.

وجود قاب‌ها با تصاوير هماهنگ با دکوراسيون منزل و سليقه‌تان مي‌توانند هر محيطي را جذاب‌تر کنند. اما يادتان باشد که نبايد بي‌گدار به آب بزنيد و ميخ‌ها را بي‌دقت بر دل تميز ديوار بکوبيد؛ چون ترميم و اصلاح جاي ميخ‌ها سخت است و جلوه ديوار را به‌شدت مخدوش مي‌کند. مراحل زير را در نصب قاب به خاطر بسپاريد:

  • شيوه چيدمان قاب‌ها يا قاب روي ديوار را از قبل تعيين کنيد؛
  • قاب مناسب را انتخاب کنيد؛
  • به‌صورت حدودي، جاي قاب را روي ديوار تنظيم کنيد؛
  • ميخ را به ديوار بکوبيد و پروژه را تمام کنيد.
  • انتخاب چيدمان قاب روي ديوار

شيوه چيدمان قاب‌ها به سليقه و نوع ديوارتان بستگي دارد؛ اما تعيين آن، گام نخستين در مسير نصب قاب است؛ يعني زماني که مي‌خواهيد به نصب و قراردادن قاب روي ديوار منزل يا هر مکان ديگري فکر کنيد، بايد دورنما و چشم‌اندازي از تعداد و شکل چيدن قاب‌هاي ديوار داشته باشيد. اين ديد به شما کمک مي‌کند گزينه‌اي مناسب را بخريد و دکوراسيون ديوار را به بهترين شکل انجام بدهيد.

انتخاب قاب مناسب

قاب مناسب هم يعني قابي که با سبک دکوراسيون محيط هماهنگ است. قاب‌ها در جنس‌هاي مختلف و شکل‌هاي گوناگوني به بازار عرضه مي‌شوند: قاب‌هاي چوبي، استيل، پلاستيک و… . پس بنا به سبک دکوراسيون محيط، بايد قابي انتخاب کنيد که با فضا و محيط هماهنگ باشد.

از ميخ و ميخ‌کاري‌هايي که رد نامطلوبي روي ديوار مي‌گذارند، به‌کلي دور شويد. براي اين کار، بعد از انتخاب قاب‌هايتان بايد آنها را به‌طور حدودي روي تکه‌هاي مقوا رسم کنيد و مقواها را ببُريد. بعد تکه‌هاي مقوا را که هريک نماينده? قابتان هستند، روي ديوار بگذاريد و جاي ميخي را که بايد کار گذاشته شود، به‌راحتي تعيين کنيد.

با اين کار مي‌توانيد تصويري از کنار هم قرار دادن قاب‌ها روي ديوار داشته باشيد؛ ديوارها هم بيهوده خدشه‌دار نمي‌شوند و کارتان دقيق‌تر پيش خواهد رفت. در آخر هم که ديگر تکليف همه‌چيز مشخص است و به‌راحتي مي‌توانيد ميخ را بکوبيد و قاب‌هايتان را نصب کنيد.

چيدمان قاب عکس در فضاهاي خاص

چيدمان قاب عکس در راهرو

فرقي ندارد قاب عکسها هم اندازه باشند يا متنوع؛ براي راهروها چيدمان افقي را امتحان کنيد. فضاي طولي ديوار راهرو، موقعيت مناسبي براي اين نوع نصب فراهم مي‌کند. براي راه‌پله‌ها نيز چيدمان پلکاني مناسب هستند. کافي است همزمان با بالا رفتن پله‌ها، ارتفاع نصب را هم بالاتر ببريد.

چيدمان قاب عکس روي ميز

براي قاب‌هاي روميزي يک ميز خاطره بچينيد. نتيجه يک دکوراسيون اختصاصي و دلنشين براي اعضاي خانواده است. يک ميز کوچک را آماده کنيد. مي‌توانيد روميزي دلخواه هم روي آن بيندازيد. حالا تعدادي قاب روميزي با ابعاد متنوع روي آن بچينيد. سعي کنيد قاب‌هاي بلند را عقب‌تر بگذاريد تا مانع ديد نشوند.

 

چيدمان عکس روي ديوار اتاق کودک

چيدمان‌هاي غير رسمي مثل مرکزي، تاج، نامتقارن و… براي اتاق کودک مناسب هستند. اما يک ايده جالب استفاده از شلف عکس است. با اين محصول مي‌توانيد عکسهاي چاپ شده را روي شيار شلف قرار دهيد. عکسها به دليل وزن سبک هيچ خطري براي کودک ندارند. براي مشاهده و خريد شلف عکس به عکس پرينت مراجعه کنيد.

شلف چوبي

چوب از ديرباز منبع آرامش و الهام براي انسان بوده و هرجا که انسان سکونت داشته در محل زندگي خود استفاده از المان‌هاي چوبي را در راس کارهاي خود قرارداده است. چوب مي‌تواند محيط زندگي شما را در عين سادگي بسيار زيبا و شيک نشان دهد. در اين مطلب سايت مبل و دکور براي شما دوستان نمونه هايي از شلف هاي چوبي ديواري و زميني که براي تزيين ديوار آشپزخانه و پذيرايي منازل بسيار کاربرد دارند و باعث زيبايي و جذابيت دکوراسيون داخلي هرخانه اي خواهند شد، آماده کرده است که در ادامه مشاهده مي کنيد.

مدلهاي شلف چوبي ديواري پذيرايي : چوب در هر فضايي که حضور داشته باشد، حالت و احساس همه نسبت به آن فضا را تا حد زيادي تحت تاثير خود قرار مي‌دهد. شلف هاي چوبي منزل يکي از بهترين و ايده آل‌ترين روش‌هاي تزيين در طراحي داخلي به خصوص براي ديوارهاي پذيرايي بشمار مي‌رود که خوشبختانه در کشورمان نيز به تازگي طرفداران زيادي پيدا کرده و طراحان و خانواده‌ها اهميت زيادي براي انتخاب و خريد اين شلف هاي زيبا قائل مي‌شوند.

اصولاً اتاق نشيمن و پذيرايي مکاني براي دورهمي ها و صحبت و تعامل افراد يک خانواده با هم محسوب مي گردد در نتيجه نوع چيدمان و وسايلي که براي اين فضا در نظر مي گيريد بسيار مهم تلقي مي گردد. استفاده از باکس هاي چوبي فانتزي و زيبا يکي از وسايلي است که مي توانيد اين فضا را گرم و صميمي تر از قبل کنيد.

با نصب چندين قفسه، شلف و يا حتي باکس هاي متفاوت در اشکال خاص مي توانيد نظم اين فضا را تضمين کنيد و تمامي لوازم و اکسسوري هاي ضروري را درون باکس ها و شلف هاي زيبا و شيک قرار دهيد.

طرحهاي شلف چوبي آشپزخانه : استفاده از شلف و باکس ها بيشتر بسته به ميزان نياز شما به فضاي موجود دارد. يکي از اين فضاهاي پرکاربرد براي شلف هاي چوبي، آشپزخانه منازل است.  اگرچه امروزه انواع کابينت ها جز عناصر اصلي در آشپزخانه ها مي باشند و محل نگهداري تجهيزات مختلف هستند، ولي امروزه استفاده از مدل هاي متنوع قفسه ها و شلف هاي چوبي از محبوبيت زيادي بين خانواده هاي ايراني برخوردار شده است. با اضافه کردن چند باکس ديواري مي توان علاوه بر ايجاد نماي زيباتر، دسترسي راحت تري به لوازم پرکاربرد آشپزخانه پيدا کرد.

عاشق ماگ هاي رنگارنگ ، کاسه هاي زيبا طرح دار يا بانکه ها و ظروف ادويه هستيد؟ پس مي توانيد با افتخار همه آن ها را روي شلف آشپزخانه به نمايش بگذاريد به جاي اينکه آنها را در کابينت ها و کشوها پنهان کنيد. شلف ها مي توانند به عنوان نقطه کانوني آشپزخانه عمل کنند و توجه همه را به محض ورود به خود جلب کنند.

آزاد بودن شلف ها اين امکان را ميدهد که در فضاهاي مختلف که خيلي کاربردي و در دسترس نيستند بتوانيم بهترين استفاده را کنيم. نکشلف آشپزخانه به جاي کابينت ديواري

يکي از موارد استفاده ترند شده از شلف آشپزخانه در چند سال اخير که مخصوصا در خانه هاي کوچک و سوييت هاي دانشجويي و يا در ميان طرفداران سبک هاي صنعتي و روستيک بسيار پرطرفدار است.ته ديگر در استفاده از شلف، کمک گرفتن از آن در طراحي هاي فصلي و نگهداري آيتم هاي دکوراتيو در فضاي آشپزخانه است

يکي از مواردي که امروزه در هر مجله دکوراسيون يا پيج بلاگري مي بينيم اختصاص يک فضاي هر چند کوچک به نوشيدني هاست؛ جايي مخصوص براي چاي ساز يا قهوه جوش، دمنوشها و ... اين فضا جانمايي بسيار خوبي براي شلف هاي آشپزخانه هم مي تواند باشد.

شلف آشپزخانه در جاهاي خارج از دسترس!

در آشپزخانه کنج هاي زيادي وجود دارد که به راحتي نمي توان از آن ها براي وسايل روزمره استفاده کرد ولي در عين حال فضاي خوبي براي نگهداري وسايل هستند که شلف مي تواند به راحتي اين فضاها را بهينه کند.

تزيين شلف آشپزخانه

اکثرا تصور مي‌کنند وقتي گفته مي‌شود شلف يا قفسه منظور مدل باکس تزييني براي آشپزخانه است در حالي که مي‌توان از آن با کاربري کابينت استفاده کرد. در نمونه زير بر روي شلف انواع ظرف و ليوان‌هايي که معمولا در داخل کابينت قرار دارند استفاده شده است.

طراحي کابينت کنار هود يا بالاي هود مي‌تواند انجام شود اما گاهي مي‌توان از شلف نيز استفاده کرد. در نمونه زير به خوبي با استفاده از سنگ مرمر شلفي در ادامه کابينت بالاي هود طراحي شده است.

شلف آشپزخانه مدرن

گاهي مي‌توان به دليل کوچک بودن فضاي آشپزخانه از طراحي و ساخت کابينت‌هاي بالايي صرف نظر کرد و شلف‌هايي طراحي کرد و وسايل گوناگوني که قرار بود در داخل کابينت بروند را روي آن قرار بدهيد. يکي از تفاوت‌هاي شلف و کابينت را مي‌توانيد به خوبي در نمونه زير مشاهده کنيد، کابينت سرپوشيده است و شلف تماما باز است.

يکي از بخش‌هايي که به خوبي مي‌توان با طراحي شلف آن را مفيد و قابل استفاده کرد، گوشه و کنج ديوار است. در نمونه زير به خوبي با طراحي شلف در کنج ديوار اين بخش را نيز قابل استفاده کرده و مي‌توان گفت از حداکثر ديوار استفاده شده است.

انواع شلف ديواري متناسب با دکوراسيون منزل شما

اگرچه طاقچه هاي سنگي يا گچي يادآور خانه هاي قديمي مي باشند ولي به مرور زمان از منازل حذف شده اند. امروزه با توجه به محيط هاي کوچک آپارتماني، براي صرفه جويي در فضا و همين طور به منظور زيباتر ساختن منازل از مدل هاي جديد طاقچه ها به شکل قفسه هاي چوبي و يا فلزي در دکوراسيون داخلي استفاده مي شوند. مدل هاي مختلف قفسه هاي ديواري مي توانند با نصب در کنج و گوشه هاي اتاق خواب و نشيمن براي قرار دادن گلدان، کتاب و تزيينات مختلف کاربرد داشته باشند و جايگزين مناسبي براي بوفه هاي بزرگ و جاگير باشند. از مزاياي ديگر اين شلف ها علاوه بر مخفي نگه داشتن نواقص ديوار، مي توانند به نوعي سبک خاص بودن و نصب راحت آن روي ديوار اشاره کرد.

 

با توجه به نقش موثري که اين قفسه ها دارند مي توانند در دکوراسيون داخلي منازل و حتي محيط هاي کاري داشته باشند، شلف ها در مدل ها و سايزهاي مختلف متناسب با کاربرد و نياز افراد طراحي و ساخته مي شوند که مي توان به اين موارد اشاره کرد

 

شلف مخصوص آشپزخانه: اگرچه انواع کابينت ها جز فاکتورهاي اساسي در آشپزخانه مي باشند و محل نگهداري تجهيزات مختلف هستند، ولي اخيرا استفاده از مدل هاي متنوع قفسه هاي ديواري از محبوبيت زيادي بين خانواده ها برخوردار شده است. با اضافه کردن چند باکس ديواري مي توان علاوه بر ايجاد نماي زيباتر، دسترسي راحت تري به لوازم پرکاربرد آشپزخانه پيدا کرد.

 

شلف مخصوص اتاق خواب: اين مدل شلف ديواري که در سال هاي اخير با استقبال زيادي از سوي خانواده ها رو به رو شده است، مي تواند در ديزاين اتاق خوابتان تاثير زيادي داشته باشد. با قرار دادن چراغ خواب، قاب عکس، اقلام تزييني مورد علاقه خود و حتي چند جلد کتاب، ظاهري زيبا به اتاق خواب خود ببخشيد.

 

شلف مخصوص اتاق کودک: با توجه به اينکه اتاق کودکان پر از اسباب بازي و وسايلي است که مدام در دسترس آن ها قرار دارد، مرتب و جمع و جور کردن آن يکي از دغدغه هاي بسياري از والدين مي باشد. به همين منظور قفسه هاي ديواري مخصوص اتاق کودکان تعبيه شده که با دسترسي آسان و چيدمان مناسب به راحتي مشکل به هم ريختگي اتاق را حل کرده و همينطور جلوه زيبايي به ديوارهاي خالي اتاق کودک مي دهد.

 

شلف مخصوص سالن پذيرايي: اين مکان به دليل چشمگير بودنش باعث شده که يکي از محبوب ترين مدل هاي طبقه ديواري در آن نصب شود. شما با استفاده از اين طبقه ها براي قرار دادن انواع گلدان، جا شمعي و حتي کتابخانه مي توانيد جذابيت سالن پذيرايي خانه خود را دو چندان کنيد. اين مدل از شلف ها در ابعاد بزرگتر براي نگه داشتن تلويزيون نيز گزينه مناسبي مي باشند که به استفاده بهينه از فضا کمک بسزايي مي کنند.

 

مدل هاي متنوع باکس ديواري با توجه به کاربردي که دارند در جنس هاي مختلفي عرضه مي شوند. مدل فلزي آن استقامت زيادي دارد و معمولا براي قرار دادن وسايل سنگين تر يا در آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرد. مدل ام دي اف آن را به منظور نماي زيباتر مي توان بر اساس نوع و رنگ چوب با دکوراسيون قسمت هاي مختلف خانه هماهنگ کرد. مدل هاي پي وي سي نيز به دليل قيمت پايين تر و وزن کمتري که دارند مورد توجه بسياري از خانواده ها قرار دارند.

 وسايل دکوري يکي از واجبات هر خانه‌اي هستند. اين وسايل به خانه‌ي شما زيبايي و جمال خاصي مي‌بخشند و سبب مي‌شوند که جذابيت خاصي به خانه شما اضافه شود. شلف هاي تزييني با وجود اينکه به تازگي وارد بازار وسايل تزئيني شده‌اند، اما بسيار پرطرفدار هستند. از اين شلف ها مي‌توان به عنوان کتابخانه استفاده کرد، مي‌توان وسايل تزييني روي آن‌ها چيد. استفاده از وسايل تزييني يکي از روش‌هايي است که مي‌توانيد خانه‌ي خود را زيبا و خاص کنيد.

ميز‌هاي تلويزيون مي‌توانند مکان مناسبي براي گذاشتن وسايل تزييني باشند، زيرا هم جلو چشم هستند و هم دائما در ديد هستند.  طبقه‌هاي ام دي اف يکي از انواع وسايل تزييني محسوب مي‌شوند، شما مي‌توانيد بهترين‌هاي آن را در قاب نقاشي پيدا کنيد.

طبقه‌هاي چوبي که نام پيشين‌شان طاقچه بوده است کتاب‌خانه‌هاي ايده‌آل و شيکي هستند. اين طبقه‌ها در مقاومت خوبي دارند و مي‌توانند وزن‌ زيادي را تحمل کنند. قفس‌ هاي دکوري هم قابل استفاده براي کودکان هستند و هم مي‌توانند در اتاق پذيرايي شما بدرخشند. دکوراسيون داخلي امروزه به عنوان مهمترين جنبه‌ي معماري خانه به حساب مي‌آيد. مدل‌هاي زيادي از طبقه‌هاي تزييني در سايت قاب نقاشي موجود است و شما مي‌توانيد به مراجعه به صفحه‌ي هر مدل به خوبي آن را بررسي کنيد.

 کتابخانه‌ هاي معلق و شلف‌هاي نامرئي ايده ‌هاي جذابي هستند که در اين دسته‌بندي مي‌توانيد پيدا کنيد. استند نگهدارنده‌ي کتاب و دفتر با طرح‌هاي متنوع در قاب نقاشي براي خريد آنلاين موجود هستند. پارتيشن و انواع ميز دسته‌ي ديگري از محصولات هستند که براي فروش در قاب نقاشي موجود هستند. آويز‌هاي ديواري و شلف‌هايي که در کنج ديوار قرار مي‌گيرند، براي پوشاندن فضاهاي پرت خانه‌ها ايده‌ي بسيار مناسبي هستند. کمد و ميز دکوري براي استفاده در اتاق پذيرايي طراحي شده‌اند.

اين وسايل به زيبايي طراحي شده‌اند و طوري دسته‌بندي شده‌اند که شما بتوانيد با قيمت مناسب آن‌ها را خريد کنيد.  خريد اينترنتي انواع شلف و باکس ديواري ام دي اف در قاب نقاشي امکان پذير است.

شما مي‌توانيد در فروشگاه اينترنتي قاب نقاشي انواع شلف ديواري، باکس ديواري گل، شلف ديواري اتاق کودک، شلف روميزي و طبقه ديواري براي اتاق خواب را با تخفيف بخريد و بعد از خريد آنلاين محصول خريداري شده را درب منزل تحويل بگيريد.

 

خريد اينترنتي باکس ديواري و قفسه ديواري

اين روزها با توجه به مشغله هاي روز افزون و سپري شدن ساعات زياد در محيط بيرون از خانه، محل کار و همين طور ترافيک هاي طولاني، افراد ترجيح مي دهند که به جاي روش هاي مرسوم خريد يعني مراجعه حضوري به فروشگاه هاي مختلف و جستجو در ميان آن ها، روش هاي جديد و سريع تري را جايگزين کنند. به همين منظور فروشگاه هاي اينترنتي متعددي مثل سايت قاب نقاشي که مجموعه اي از بهترين و شيک ترين مدل هاي قفسه ديواري را براي فروش اينترنتي عرضه مي کنند. خريد اينترنتي اين امکان را به شما مي دهد که علاوه بر اطمينان از کيفيت کالاي خريداري شده، از تخفيف هاي ويژه سايت بهره مند شده و کالاي مورد نيازتان را با قيمت ارزان تهيه کنيد. شما با مراجعه به سايت معتبر قاب نقاشي مي توانيد کالاي مورد نظر خود را از ميان مجموعه متنوع اقلام ارائه شده انتخاب و تهيه کنيد.

 

 

http://entrance-exam.net/forum/members/laibafinch4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:LaibaFinch4

https://www.pubpub.org/user/laiba-finch

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:LaibaFinch4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://ghabonaghashi.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/LaibaFinch4

 

نامه نگاری...
ما را در سایت نامه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example12 بازدید : 127 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:43

لینک دوستان

خبرنامه